Ingen bil idag

Har haft fullt upp precis hela dagen! 
Var hundvakt som sagt idag, segt, men lite mysigt. Halv tre kom jag hem från Ytterån, då jag hade lämnat av hunden, gått ut med honom en sväng, sen var jag på jobbet ett tag också för att snacka lite. Sen direkt gick jag till mormor för jag skulle klippa hennes gräs, hämta klipparn i förrådet, gick upp på baksidan av hennes hus, starta klipparn, klippte 5 meter sen stannade den, startade den igen, men den stannade efter 5 meter, klippfan! Men kom runt ett varv runt gräsmattan, men sen lossnade ett hjul på klipparn, förihelvetesjävlaklippare! humöret åkte till botten och jag gav upp.. Men nejnej då fanns de en till klippare i förrådet som jag fortsatte med, och de gick till slut bra och gräset blev klippt. Klockan hade blivit fyra redan och jag var dyngsur av svett, och halv 5 skulle jag åka till stan och ingen middag hade jag fått i mog heller.. Snabbt hem, tvätta av mig, byta om, sen ta en smoothi till middag. sen kom syster, snabbt in till stan för jag hade en date, haha nej men jag skulle kika på en bil. Men vi visste inte vart de låg, så först åkte vi till Niklas (systers kille)s morbror så fick de beskriva vägen, han och niklas följde även med till dit jag skulle kika på bilen. Orkar inte dra historien om bilen, men köpte den inte idag, men är fortfarande sugen på den, har tills på lördag på mig! Shiiiiiiit! 
hjääälp mig!
For in på jysk med syster, får ett sms av frida "när kommer du" just de fan! vi skulle ha filmkväll, å jag hade trott att de var i morgon onsdag, shiiit, jag som ville hem och ta de lugnt efter all stress idag, men nej. Jag for in på Maxi för att köpa en riktig middag, haha eller ja en korv med bröd, tog systers bil hem till krokom med Scott, slängde in han i lägenheten, hämta andra bilnycklar tog Audin till stan igen till Frida, å dä äntligen kunde jag ta de lugnt, Yes, Pjuu. Kom hem för en timme sen ungefär. Har haft mys och filmkväll väldigt mysigt och roligt att träffa mina brudar igen! <3
Streetraceade på stan med nå bilar, de var bara killar i bilarna, tror ni inte att de förlorar mot en tjej? Jooo men visst de gör de, men lååånga hästlängder! FEga ni är pojkar! Åkte runt i stan lite, en audi följde efter oss vart vi än körde, fan va kul de var. Ja skämde ut flickorna ganska mycket ikväll tror ja, men de är de värda. haha. Men sen när ja släppte av flickorna så åker jag lugnt hem, när jag kommer till lugnvik, så kommer de en bil och sviiischar förbi, tamejfan att de är en av de två bilarna vi tävla emot, audin.. Då har han hittat igen mig IGEN, och följde mig halva vägen till krokom, läääskigt! Men de försvann huxflux, creeepy.
Men nu ska jag sova så jag kommer upp nogorlunda bra tid i morogn, 


Godnatt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0