Jag är konstig..

Jag erkänner de själv. 
Igår morse/natt var en konstig natt/morgon. Första gången jag vakna, har ingen aning vad klockan är, men skitsamma, så hör jag hur något brusar, så klart har jag tydligen glömt dragit ur sladden ur datorn, jag drar ALLTID ur sladden från datorn innan jag somnar, men tydligen inte denna natt, så vaknar jag iallfall att de låter, undrar vad de är och kommer på att de är datorn som fortfarande är igång, drar ut sladden utan att riktigt tänka på att jag har drragit ur sladden. Nästa gång jag vaknar är vid 06.00, så hör jag att mamma är uppe, tror ja? kan inte somna om, även fast jag inte är riktigt vaken, utan jag sov fast ändå inte, jag är medveten om att jag var vaken, men mina ögon sov (?) sätter tydligen igång tvn, vid sju nästa gång jag vaknar, zappar runt, men hittar inget att se på, sätter på nå random kanal och blundar och somnar (?) mening att sätta på tvn då? Men vaknar typ 2 ggr i timmen kikar på tvn i 2 minuter sen somnar jag om. Mamma kommer in vid tio och frågar om jag är vaken, då säger jag att jag har varit halvvaken sen sju (?) men jag sov typ när hon sa de, fattar inget, men jag har minne av de, men jag sov? Ähh konsigt detta blev, jag förstår om du som läser detta inte förstår vad jag menar för de gör jag knappt heller..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0