Jag lyckades, men sen misslyckades jag


Nu när jag inte hafe något att göra så tänkte jag fixa naglarna lite. 
La ett baslack under, som är lite lite rosa, sen använde jag mig av en mockagrej som gör dessa fina mönster. Denna mockagrej vet jag inte vad den heter, men jag fick den i julklapp för många många år sedan, och igår hittade jag den när jag städade. Men den gör dessa mönster och man kan välja bland massor av mönster! Men eftersom det är sommar så valde jag blommor av 2 olika slag. 
Första bilden är på min vänsta hand, som alltid blir mycket finare än högerhanden när man ska måla naglarna, så högerhanden blev fail. Men jag har inget tålamod för att vänta på att de ska torka så så klart blev nästan ALLA naglar fail. som på den undre bilden så ser nu vad jag menar. Nagellacket blir draget och ja you name it! Och efter jag tog dessa bilder så blev mina naglar ännu mera förstörda. jaja, jag gjorde ett försök iallafall!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0