Kattmys

La mig i sängen för ett tag sen, lämnade dörren öppen för ovanligheternas (tror de finns ett ord som heter så?) skull för att se om någon hårboll väcker mig i morgon. Satt och kikade igenom facebook lite, sen känner jag att de går någon på mina ben, men jag kan inte se vem de är, men kan ni tänka er att de är min underbara Tussan, som smyger upp i min säng, mys, hon kommer spinnande också, sött! Brukar inte ha dörren öppen på nätterna för jag har gamla minnen om de att när vi hade kvar vår gamla katt och då på nätterna brukar hon komma och lägga sig i min säng, sen om jag rörde mig så började hon bita och riva mig, sen dess har ja alltid (för de mesta) haft dörren stängd, så tänkte prova nu hur de är med öppen dörr. Har svårt att ändra vanor som man haft länge, tänkte bara att de skulle vara lite mysigt att vakna av en hårboll, men åter att se om man gör de. Nu är frågan vart Tussan tog vägen, hon smet ner bakom min säng sen vet jag inte vart hon tog vägen, jag som ville mysa med henne! Får väl vänta och se om hon kommer fram, fast jag har ju en till katt som kan komma hit och mysa med mig hihi.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0