Kvällsinlägg

Har jobbat klart denna vecka nu, skönt med lite vila. 
Har nyss beställt lite smink från http://www.eyeslipsface.co.uk/ En sminksida som är gaaaaaaaaaaalet billllligt! då menar jag galet billigt! Allt kostar antingen 15 spänn eller 30-50 kr. Eller de beror på vad man köper, men iallafall. mamma och jag handlade för 300 kr typ och fick mer än 10 produkter. Sjukt bra! Eller om vi fick 15 produkter. Ska se när de kommer om de är bra eller inte, så jag kan rekomendera de or not. 

Snart kommer min man hit, en timme kvar hade han, shiiit, vill att han ska komma nu! 


Båttur med papps i morgon, mys, se om de blir grillning eller nå liknade också.

Kommer nog bli dåligt med skrivande i helgen, men ska försöka att skriva lite iallafall. 


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0