Kvvääääll

Hela dagen ahr varit fullspäckad, vakna nio, som vanligt de när man är ledig, redigerade bilder tills hon var ett, sen kidnappade jag Annika, Robin och Tobbe med till stan, fixade lite saker, eller rättare sagt Annika fixade några saker, som än så länge är hemligt, sen åkte vi till Lillänge och käkade på Donken, mums! sen vidare till stan igen för att hämta upp de sakerna som Annika fixade, sen hem och lämna av Annika och pojkarna hemma, sen for jag hem och käkade, sen fixade pappas bil som vägra starta förut, seeeeen till Linda på campingen för lite sällskap, och nu är jag äntligen heeeemma! såå ska sova nu så jag är pigg tills i morgon bittit då jag börjar åtta! usch

Godnatt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0