Längesen..

Längesen jag hade en sådan ful utväxt, tror det är första gången på vääääääldigt många år jag har en utväxt och jag gillar det inte, ser så fruktansvärt fult ut!
Så hääär ser ni min verkliga hårfärg, blev lite förvånad att den såg ut så faktiskt. Har färgat håret sen mellanstadiet och har typ inte vetat min riktiga hårfärg sen dess.. 
Vill spara ut till min vanliga hårfärg, men de kommer ta några år och det kommer inte bli nå fint att ha en mössa med "blond" och resten mörk, så de skippar vi. 
Ska nog göra slingor i håret i morgon får se hur de blir. Har just nu tre färger på håret, min verkliga färg, en brun och en ton med orange typ, solblekt hår alltså. men vill inte slita nå mer på mitt hår nu.. 
Dock har jag hållt mig att inte färga håret på 3 månader och jag tror nästan de är rekord! 
Lägger nog upp nå bild i morgon om de blir bra hihi

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0