Min vän Tussan = nollstäld


Min katt är helt j'vla nollstäld, det är sjukt..
Har tejpat fast en sladd vid dörrkarmen så att den inte åker åt alla håll, Tussan, går dit och rycker loss tejpbitar, tejpen fastnar i munnen på henne och hon blir irreterad, jag skriker på henne att hon ska ge fan i tejpen, men lyssnar hon? Hell no! Sen blir jag så förbannad så jag går mot henne, men då springer hon iväg med en 1 decimeter lång tejpbit i munnen, ser hur tejpbiten åker längre och längre ner i munne, då jag äntligen får tag i henne så ser jag den sista tejpbiten försvinna in i munnen... Vad tänker hon med?! Man kan ju inte käka tjep?
Helt puckad katt...



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0