Ny dag! Freeedag!

Nu är det fredag, vilket innebär inte helg för mig, utan ännu mer jobb, börjar dagen med ett arbetspass, usch gillar inte att gå upp på morgonen, jag är ingen morgonmänniska, eller jo visst då man väl har vaknat så är det en annan sak, men nu känner jag mig trött då jag somna lite sent igår, för jag spela spel på mobilen, illa!
Kikade in på en gammal spelningslista på spotify och hitta lite bra låtar, Magnus Weideskog, en svensk sångare, väldigt skön röst och hans låtar är mysiga! Kika in honom vet ja!
Men nu kommer pepplåtar igång så jag vaknar till extra mycket!
Ska åka om ca 30 minuter och jag har bara fått i min frukost nu, ska göra mig klar nu så jag inte behöver stressa på slutet!
Vi sees!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0