Onsdag kvääääll

åhhh längtar tills i moooorgooo! för då åker ajg till ****! hihi ni får reda på vart i morgon hihi.
Har packat, duschat, lagt över musik på mobilen, myst med katterna och massa annat sen Scott blev hämtad vid fyra.. Vet att jag har glömt något att packa ner, men de märks när man kommer fram.
Vete fan vart jag har mitt busskort som gäller i ********, måste ju haaaa deee! har varit försvunnet sen jag åkte till Malta, för då la jag de på något smart ställe... men de var itne så smart ställe tror jag eftersom jag itne kan hitta de nu,.. fisk också.
Jag ska upp runt 5 i morgon för att fixa de sista och käka frukost och så. 

Film nu sen skriver jag i morgon innan jag åker om jag kommer ihåg de.



Puss godnatt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0