Sömnsjukan?

Ja det är de, igår kväll kikade jag på film tills jag somna, ovanligt jag vet, somnar alltid när jag kikar på film, de spelar ingen roll vad ja kikar på eller vem jag kikar med så somnar jag, börjar nästan tro jag har sömnsjukan?! De händer att jag nickar till i helt fel situation, som när jag kör bil en längre sträcka och då SKA man inte nicka till, men de gör jag, jätte läskigt, jag får inte somna, jag får inte somna, vakna till nu, vakna, hallååå?! VAAAKNA! usch de är hemskt, jag försöker hålla upp ögonen, men de går fan inte och tillslut så sitter ja där bakom ratten med stängda ögon, visst de kanske varar någon sekund, men på en sekund kan vad som helst hända. De var en gång då jag övningskörde hem från min stuga som ligger ungefär 8 mil från Krokom, på vägen hem så hade alla passagerare somnat,och jag var jättetrött! Tillslut hör jag någon som skriker i baksätet, de var momma, "Men va fan gör du?! Håll dig på vägen" då var jag tydligen på väg ner i ett dike.. Usch. lika hemskt varje gång de händer, men vet inte vad man ska göra åt de?! Hmm

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0