Sovit som en gud

Inatt har jag sovit som en gud, somnade strax innan tolv, klockan ringde strax innan fem, hade ingen aning vad de var som ringde då för de lät så konstigt, bland de första gångerna jag har alarm på den nya mobilen, men de var iallfall mobilen som lät som en gammal digitalklocka, usch! vet inte ens hur man byter signal... Men iallafall tjugo över fem ringer den igen och då ligger jag och väntar på att klockan ska ringa och jag är hur pigg som helst? Ovanligt efter typ 5 timmars sömn! Men drar på jobbet nu, och idag MÅSTE jag göra klart mitt CV så är det bara, men jag ska bara sola om det är fint väder ute...... Bortförklaring? nej ja vet inte... 



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0