Trött

Har gått på stan med mamma idag, har fått med mig lite saker hem också, har inte ens packat upp de för jag kom på nu att jag hade handlat,, hmm totalt borta i hjärnan..
Kanske slänger upp nå bilder sen.
Sen vi kom hem har jag/vi åkt till återvinningscentralen med papper/tidningar, sen for jag till Ytterån för att ÄNTLIGEN lämna in mina timmer på jobbet. Inte konstigt att jag inte får nå lön då jag itne har lämnat in de, men idag har jag iallfall gjort de och hoppas jag får lönen denna vecka, skulle uppskattas eftersom jag åker till **** på torsdag! hihiih! Hela helgen är uppbokat på massa skoj, mer om de sen! 

Ikväll ska jag skutta ner till Linda och mysa lite där, allt för länge sen.

Men först lite middag och ett par alvedon för mitt huvud bankar som bara denn! inge bra..



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0