SAnctum


Såg förr idag denna film.
Visste inget om denna film, hade inte ens läst på baksidan om vad den handla om, utan att man ser på fodralet att den handlar om dykning. Filmen var högt över mina förväntningar, satt hel spänd några gånger i filmen för den var så spännande. De står på filmen att de är en thriller, och på hyrlappen att de är en action, men ja tror mer att det är äventry/thriller. Men de handlar om att de är ett gäng dykare som ska utforska grottor, låter väldigt tråkigt, men på vägen genom grottorna så stöter de på olika hinder och situationer. Vädligt spännande film. Men jag som hatar vatten (eller jag hatar inte vatten, utan jag ogillar mörkt vatten och vatten i grottor, får panik) och skulle aldrig falla mig in att dyka i grottor som man inte vet om man kommer ut igen. Att man ta risker som man inte borde ta, men man gör de för sitt bästa.

Se denna film om du gillar äventyr och inte är rädd för lite blod.

Ger den 4 av 5 möjliga jordgubbar!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0