1 ÅR!!

Idag firar jag och mitt körkort 1 år tillsammans! 
Sjukt vad tiden går fort! 
De var den 16 december 2010 som jag satt i en körskolebil för allra sista gången.
Var så fruktansvärt nervös så jag höll på svettas ihjäl, satt där i bilen säkert en halv timme för att vänta på mannen som skulle föllja med, mannen som skulle avgöra om jag skulle få körkort eller inte.
Efter den halvtimmen så hade jag funderat en del och fått nervbrott ett antal gånger hade säkert pillat på alla knappar som fanns i bilen också. Tittat på mobilen några gånger FÖR mycket, men tillslut så kom han och jag var fortfarande nervös., de var eftermiddagsrush, alldeles för mycket bilar, rutan immade igen, is på rutan, en stor fet isfläck precis framför mina ögon och vägen var som en isbana, kanon!....Körningen gick inte felfritt men jag kom på själv vad jag hade gjort fel så det blev ett godkänt och ett körkort till mig! Sen skulle jag själv få köra tillbaka bilen till körskolan, jag visste precis vilken väg jag skulle köra, not. Körde fel, körde en omväg, missade avfarten, faila på högerregeln, tror inte gubben skulle gett mig körkortet.. haha, men nu är det mitt och vi firar 1 år tillsammans!
Är brydd över att de inte har hänt något än, men får forstätta att de håller sig, att man håller sig på vägen framförallt! 

Detta var min julklapp till mig själv i förskott, en dyr jävel, undrar vad man ska hitta på med iår lastbilskörkort?



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0