1 av 3

Idag är det den 4 december vilket resulterar att det är 20 dagar kvar till jul, usch vad tiden går snabbt, jag har inte ens hunnit köpa hälften av alla julklappar än, men de skall nog bli till veckan, då jag skall till huvudstaden med systeryster. 

Har två helger kvar på min anställning på Statoil Ytterån, om jag nu inte får nå längre uppsägningstid. SuRT! Den 1 januari gör jag min sista dag där, nytt år, nytt jobb! Hmm undrar hur det skall gå, när man har växt upp på macken nästan.. Tår i ögat. Men som tur är om de behöver mig i framtiden får jag komma tillbaka, yey! 

Morgondagen är det fullt upp, baka, sätta upp gardiner, göra kurs på macken osv osv. Hmm jag som behöver sova lääääääääääänge i morgon.


Skall strax lägga mig i sängen och inspektera min platt-tv som jag har på rummet. Eller har flyttat tvn som vi hade i köket till mitt rum eftersom mamma tyckte den inte behövdes i köket, smiiidigt! Dock är den mindre än den som jag hade förr, men man ser fortfarande texten så de är kanon! Mycket mer space också, lycka! Har nu 2 st 21" till övers.. Kan sätta en på toa och en i köket, sen har vi en tv i alla rum som finns i denna lägenhet, det är illa. Någon som vill köpa en tv?!?!?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0