14 december

Alltid lika roligt att bli väckt klockan 8 på mogornen med ett sms, då man hade tänkt att ta en sovmorgon, men nej.

Blev hundvakt idag, alltid lika roligt.. Han har en tratt på sig också, galet störande då han går in i allt hela tiden. Så inga långpromenader, inge lek bara vila. Seeegt! Han som har så mycket energi i sig. 

Men idag har jag inte så stora planer direkt, eller jo på eftermiddagen skall jag strossa runt på stan med fridilito och köpa de sista julklapparna, ska bli skönt att få klart med de, men dock känns de som jag inte har köpt många alls, men men. 

Drömde lite konstig dröm i natt, Sabina hade flyttat till Östersund eller hon kanske bara bodde på hotell, men iallafall så hade vi typ "fest" hemma hos mig men Sabina var inte bjuden, så då skulle vi åka till henne, sen när vi kommer dit skall vi ut och köra bil, mot någon från krokom, tävla på östersunds gator. Men de var ett problem att hitta varandra eftersom vi inte var nog smart att stanna där vi var utan vi åkte bara runt.

Sen skulle vi på fest hos JuliaR, som bodde i nå källare, de var jag frida, jennifer och sabina tror jag, sen kommer det en killkompis med nå bil. Jag hade tydligen en påse med vitlöksbröd och nå baguette, hur ofta har man med sig de på fest? Sen visade de sig att han också hade med sig vitlöksbröd och baguette och en Onepiece, liksom va? Vad var de för fest vi skulle på egentligen, men vi samlades i Julias källare och sen var vi bara där. Galet snygg källare hade hon också, haha. Sen blev jag väckt..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0