8 km promenad!

Linda drog ut mig på en 8 kilometers promenad, fy fan vad skönt nu efteråt! 
Skönt att prata ut lite också, snart åker du till Fillipinerna också, vem ska jag då gå ut och gå med?!
Väldgt trevligt var det iallafall, i morgon efter jobbet blir det en liten avskedskväll med Linda och några, hoppas på en trevlig kväll!


Nu är frågan om jag skall sitta kvar i soffan eller om jag ska byta tv på rummet isället? Tv som vi har i köket skall inte stå där längre utan jag tror jag ska byta ut den jag har till den, smidigare med platt-tv! MEn då är ju frågan, den är lite mindre skärm på, om det blir bra om jag byter, ser man texten då? Hmm. Jobbigt läge om man inte ser texten och måste byta tillbaka. Smidigt också med platt-tv är att det är inbyggd dvd. NICE!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0