Dan före doppardan!

Gick upp tidigt idag, för skulle in till stan för att hämta mina dämpare, men då var de någon som redan hade hämtat de?! Hmm. ologiskt, eller så inte haha. Men nu ligger de uppe i Kaxås istället.. 
Vägen vad svinhal, var nere på 40 km/h när vi åkte, bilen bara åkte från sida till sida så de var inte värt att åka nå fortare. 
Men vi kom hem hemskinnade som tur var :)

Nu ska jag göra mig reda för en kväll på jobbet.. Jag som hade ladda upp med Bingolotter för kvällen spel. Men mamma får så lov att spela själv, men men kankse inte vinner något för de, de visar sig!


Vill bara tala om för er som har missat att i morgn är de JULAFTON! 
Dagen är späckad, 11.00 skall jag befinna mig på Rödön hos kära farmor och fira lite jul innan vi beger oss till mormor 

Kommentarer
Postat av: filippa , samesame but different '

Ha en bra jul. God jul!

2011-12-24 @ 01:42:15
URL: http://allowed.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0