Drömmarna tar kål på mig

Flådda grisar, Mister shopper, Harry Potter och leka elev på nå random skola. 
Att man hinner drömma så mkt under en och samma natt. 
Var i nå konstigt hus med massa roliga gångar och rum, men i en del av huset så fanns de typ djurmisshandel, flådde grisarna levandes, tror det var getter också. Så då låg de grisskinn över allt i rummen och trappstegen, usch. 
Har sökt jobb som Mister Shopper, om ni inte vet vad det är så är det att man tittar över hur personalen beter sig mot kunder i olika butiker, typ. Då jag skulle få åka ner till Sundsvall på nå intruktion ensam?! Bo i ett litet rum med enbart en säng, sen skulle jag klara resten själv. Hmm. konstigt. 
Sen så drömde jag om att jag var med i filmen Harry Potter, att de var de dära stora spelet, då de flyger med kvastarna och han kraschar och fångar "guldbollen" i munnen, jag såg de med verkliga ögon, precis vad som hände! Känner mig väldigt insatt i vad alla sakerna heter i Harry Potter... Men ni förstår precis vilken scen jag menar?

Sen de sista var inte nå speciellt egentligen, försökte vara elev på nå skola som jag aldrig varit på? Hade inte ens åldern inne, alltså jag var för gammal, men smög runt i skolan och fösrökte passa in iallafall.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Lät som om du hann med mycket under en natt! :)

2011-12-28 @ 12:13:25
URL: http://kristinberglund.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0