En funderare

Måste ta en funderare över en sak. Ska upp vid halv fyra-fyra i morgon, är det värt att lägga sig och sova eller ska man vara uppe? 
Eller om man ska lägga sig tidigt eller om man ska lägga sig sent om man ska lägga sig det vill säga.
Om jag INTE går och lägger mig så kommer jag sova som en tok på tåget och resan kommer gå jättefort, men då kommer jag säkert vara trött hela dagen i morgon, vilket jag inte vill vara. 
Men om jag sover, mycket eller lite så kommer jag kanske itne kunna sova något i morgon på tågresan. Om jag inte sover på tågresan så blir man ju rastlös och tillslut så blir man slö, då kommer jag vara trött vilket fall. Men vad är då bäst, att inte sova något i natt och sova på tåget, eller sova i natt och inte sova något på tåget? 
Men jag tror det kommer sluta med att jag sovet både i natt och på tåget, skulle inte förvåna mig, då jag somnar galet lätt..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0