Framtida tatueringar

Har funderat lite över vad jag ska göra för nå kommande tatueringar. Detta är vad jag vill nu, om nå år kanske de blir andra tatueringar. 
Det är texterna jag är ute efter, inte vart de sitter på kroppen, dock vet jag inte vart jag ska placera alla, men det kommer med tiden, var så god och njut!



Ordet Believe skall sitta på min fot och jag skall låta min mor få skriva ordet på mig så jag har något av henne med mig jämt. 


Lika med denna, så skall pappa få äran att göra texten, har inte sagt de till honom än, men de kommer då jag skall göra den, dock vet jag inte vart den skall vara än. 






Denna bild hittade jag nyss lite slumpartat, tyckte de var rätt snyggt och stilrent. 


Alla bilder är tagna från Google.

Kommentarer
Postat av: sonja

Åh, älskar den med fåglarna! :D

2011-12-01 @ 19:08:56
URL: http://zlokka.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0