Kan man ta en pause från livet?

Just nu vill jag bara ta en pause från de riktiga livet, jag vill inte göra nått, vill flytta till en stad där ingen jag känner finns, jag vill börja om på nytt med allt. Gå tillbaka till ruta ett igen. Det är omöjligt att börja om i en stad där alla känner alla, de funkar bara inte. 
Vet inte vad jag ska göra med mitt liv, plugga, jobba, resa. Va fan ska man göra?! 
Att vara arbetslös är inte att inte ha nått jobb, med ett jobb kan man göra allt, utan jobb kan man inte göra nått. 
Jag vill göra så mycket med mitt liv så jag skulle vilja pausa verkligheten ett tag och bara försvinna och komma tillbaka är allt som vanligt men jag känner mig på topp. 
Nytt år nytt liv? 

Alla minnen ligger kvar, de är svårt att få bort de även fast jag skulle vilja de. 
Jag försöker vara stark, men det är inte alltid man kan, någon gång spricker det.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0