"Klassåterträff"

Jaha då var de en konstig dröm igen då.
Klassåterträff..
Min kära klass Hp08a träffades i någon skola tror jag som inte var nå skola egentligen, utan de var med som ni vet i Saw-filmerna att de hände hemska saker där, dock så var de inte så illa att någon dog, men iallafall, så utsatte någon oss för konsitga saker. Minns att jag blev inlindad i nå snöre sen åkte jag upp i nå hiss saken, alltså de var ingen hiss men i de utrymmet iallafall, jag åkte upp sen var de olika saker på varje våning, men sen när jag kom högst upp, så släppte de repen och jag börja fara neråt, men innan jag nådde slutet så tog de stopp av repen. Hmm konstigt. 
Sen hade vi typ middag med massa gröna saker, typ grodor, men de var inga grodor utan de var nå annant, kosntigt. Men iallafall så var de trevligt att träffa klassen tyckte jag fast de var skitkonstiga saker vi gjorde. 


Kanske dax för en riktig återträff eller vad säger ni?! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahahah! I nå hissaken, alltså det var ingen hiss... Gröna saker, typ grodor fast det var inga grodor.. Hahha, jag dör sandra! <3

2011-12-05 @ 11:25:53
URL: http://fridaericsson.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0