Meningslöst

Haha vad roliga inlägg jag lägger upp, bara massa tjat i varje. haha
Måste rekomendera en film, Super 8. Man fattar typ inte vad den handlar om från början, men sen satt jag helspänd och var typ rädd. Men sen blev de till att snacka i mobilen, som vart mer intressant än filmen, 30 minuter försvann fort de gjorde filmen också, spolade tillbaka, men minns inte vart jag var, så nu är filmen på utan att jag ser på den, eller jag hör vad som händer och det ser lite overkligt ut så undrar om den var så bra som jag hade trott? Ska kika på den igen i morgon för nu är klockan alldeles FÖR mycket insåg jag nu... 


Godnatt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0