Nätshopping!

Eftersom jag ännu inte har varit till staden än och kikat på mellandagsrean får jag lite panik, även fast min garderob är mer än full och jag får icke plats med nå mer saker i mitt rum så känner jag hur de sticker i fingrarna och vill bara shoppa! 
Är inne på Ellos.se och kikar lite, klickar upp alla kläder som ser helt okej ut på en ny flik. Fått upp kanske tio flikar med kläder och underkläder, börjar kika efter färg och storlek, efter alla dessa tio flikar är igenom tittade så finns det bara två kvar... Varför finns det ALDRIG min storlek kvar?! Hatar de! Men om man tänker ju mer kläder det inte finns nå storlek kvar desto "rikare" blir jag, eller inte rikare, men jag sparar de pengar som jag egentligen skulle lagt på dessa kläder, gött!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0