"Släktforskning"

Har suttut den senaste timmen på Facebook för att kika bak på gamla bilder, eller ja typ då. Men iallafall så finns det en man på Facebook, som lägger upp gamla bilder och information sen förr i tiden. Frågar mamma vem alla är och får reda på att hälften jag frågar är vi släkt med, intressant!
Längs till vänster är min gammelmormor och min mormor när hon döptes, resten på bilder än nå kusin och liknande. Att de ens fanns en fungerade kamera på den tiden! 


Mannen som kikar in i kameran är min gammelmormors bror som fick en medalj för att han genomfört 30 Vasalopp, första Limabo som erhåller 30-års medalj! 
Kommer nog sitta några timmar till och kika på alla bilder och information som finns..

Härligt att nästan all min släkt på mormor och morfars sida finns i kära Dalarna, älska!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0