Stackars mig.

Stackars mig som är uppe nu, jag kunde ju ha fått sova några timmar till iallafall, men nej vi ska åka till stan. 
DE HAR KOMMIT MERA SNÖÖÖÖ! LYCKA!

Har börja märkt att jag sover som en gris och gruvar mig varje gång när jag ställt klocka om jag kommer upp. Sova är nog det bästa som finns, att ligga i en varm säng och bara slappna av och ha de bra. Att vakna när man vill på morgonen bara ligga kvar så länge man vill, kika på tv, kika fejjan och spela wordfeud, underbart morgon de. Hoppas min fru kommer hit inom en snar framtid så mina sängkläder får användas... 

Idag står de mycket på spel, har mycket att göra, åker ju i morgon och har inte packat något ännu?! Men det går ju snabbt. Längtar tills i morgon då jag får träffa min lilla gofis, som de ryktas att hon är uppe och springer nu som en tok!! Tiden går fort.. 

Kommentarer
Postat av: Marcus

kl 9 det är ju sovmorgon om man har barn iaf=).

förstår vad du menar ibland vill man bara ligga kvar och inte göra nåt=).

2011-12-07 @ 14:22:38
URL: http://www.pappapaheltid.bloggplatsen.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0