TantFAN

Bättre dag kan man ju leta efter, allt gick åt helvetet. 
Att vakna upp förbannad och trött som bara denn, gjorde ju saken inte bättre. 

Förmiddagen på jobbet gick relativt segt, men fick en hel del gjort. En tant kommer in och har väldig svårt att bestämma sig vad hon skulle käka. Hon velade fram och tillbaka, men till slut blev det en smörgås. Efter köpet är klart så sätter hon sig vid fikabordet och tar en tugga, så kommer hon tillbaka till kassan med den och säger att den smakar mögel, men datumet hade inte gått ut, har aldrig varit med om att en sådan smörgås är möglig,sen säger hon att det är lite vitt på den, Ehh jaa, det är mjöl... Dumförklarade henne, men det sket jag fullständigt i. Men hon sa att den fortfarande smakade möggel. Och hon ville ha nått annat istället, kunden har alltid rätt så de blev att retura och slå in nå annat, tantfan. Man vill inte ha nå konstigheter när man är på sämst humör..

Men sen efter ett tag kommer det in en man, eller en kille på 30 kanske, han pratade så skön amerikanska så de var sjukt, han snusa också.. Jag som har engelska som favoritämne bara höll med de han sa för jag fick inte ur mig något, han hade verkligen en mörk röst som de ibland har på film, störrtskön kille! 

Men sen slog hela dagen från min sida. SKulle fylla på snus i vår nya klumpiga snusskåp, så ena hyllan for i golvet och i princip alla snusdosor spridde ut sig på golvet.. Tog en kundkorg och la alla i så att de inte skulle ligga på golvet och ta plats, stälde korgen vid kassan och börja sätta tillbaka hyllan i skåpet, då åker korgen ner i golvet istället och alla dosor flyger till golvet IGEN, då hade jag inge tålamod kvar så Gunsan fick hjälpa mig med att fixa allt sen sket jag i att fylla på nå mer, men som tur var så hade jag inga kunder just då, pjuuu. 

Men nu ska jag lägga mig i soffan och tröstäta lite godis och vila upp inför morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, Ett gott skratt förlänger käften :)

2011-12-18 @ 13:03:54

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0