två händer två mobiler

Min mobil vill inte samarbeta med mig, så den har dött ett antal gånger idag, inga sms har anlänt till mig heller under hela dagen, så om nu någon har skickat till mig så har jag inte fått de, eller något, skicka om igen om du inte fått svar! 
När mobilen dog för tredje gången fick jag nog och bytte till min gamla mobil för att försöka rädda min kära Zte, men min x10 mini klarade trycket! Eller ja.. stoppade i et ofungerande simkort i zten i hop om att få bort lite sms. (vilket var felet på mobilen, för många sms, men kunde inte komma in på meddelanden då mobilen laggade och sedan dog den.) Men nu har jag fått till de tror jag, jag kan radera sms, ETT i taget.. Yeeey! Men bättre de än inget, ska se hur länge jag orkar radera innan jag somnar..

Så jag leker med Zte genom att radera sms och spelar word, och smsar och håller mig social med x10 minin!
Så två mini skärmar till mobiler sen datorn! Hmm mina ögon kommer bli som fyrkanter!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0