Var inte så teknisk som jag trodde...

Men en "ny" tv på rummet, inspekterade jag den närmare, och hitta massa kontakthål. SPÄNNANDE! 
Hitta ett USB-utag, inbyggd DVD och sen nå hål för att stoppa in massa andra sladdar också. Stoppa in högtalarsladden i ett hål, men de funkade inte, men de var ett hål för sånt, USB funka inte heller, eller jag vet inte hur man gör för at få igång den, då jag väntat kanske 10 minuter för att ladda över en film på ett USb för att se om de funka, men nej. Då skiter jag i TVn ikväll, jag som täntke kika på Happt Feet på tv med galet bra ljud, men nej får se den på datorn istället, insåg också att datorn och tv är ungefär lika stora på skärmen... Hmm. 
Någon som kan hjälpa mig att fixa detta?!!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur svårt kan de va? ;)

2011-12-05 @ 15:49:34

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0