Vilket flyt!

Hade precis lagt mig till rätta, börja skriva ett inlägg på bloggen, eller de var inlägget om låten, då hör jag något som man inte hör varje dag. Något åker i golvet och det är inte vad som helst utan en tavla. En tavla som har suttit/satt på väggen i jag vet inte hur många år, men nu ville den inte vara med länge och tog sitt liv genom självmord, han störtade på 1½ meters höjd rakt ner i golvet, de han lämnade kvar var glas-splitter fulla sovrumsgolvet. Hur ofta händer de liksom?! Då var de bara att ta fram min lilla mini-dammsugare och suga upp de minsta av de minsta av glaset. 
Då var man en tavla mindre på väggen, bra! eller? 

De blev lite tomt insåg jag nu... Vad ska man hitta på med där då? 
Spelar nog inte så stor roll eftersom det är bakom dörren?

R.I.P Tavlan 13/11-11

Tänk om han har väntat tills det blev Lucia 2011, bara för att det ska vara ett speciellt datum? Men kan saker tänka? Har saker nå känslor överhuvudtaget?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0