100 dagar!

YESSS jag har överlevt! Överlevt 3 år på gymnasiet.
Nu är det bara 100 dagar kvar! Shiit dessa dagar kommer gå så galet fort! 
Känns som jag nyss gick i ettan och alla treor skulle döda en vilken dag som helst för de såg så stora ut. Deras blickar var inte de snällaste jag har sett. Som en liten myra skulle krypa på en väg sen kommer det en människa och stampa på myra... Usch. Men nu är vi STÖRST på skolan, eller ja älst ska jag nog säga, men vissa ettor är ju större än mig så man känner sig inte så stor längre.. Men iallafall så är det 100 dagar kvar. På onsdag blir det utgång med mina flickor och en massa annat folk också. SKOJ! Sen ska man på skolan dagen efter vilket kanske inte är så kul plus att vi sen ska på en mässa, Nolia mässan, en mässa som visa massa olika utbildningar man kan gå efter studenten. Har varit där i ettan och i tvåan så fattar inte varför vi ska dit iår. Eller jo de är väl förstårligt att alla treor vill kika på vad de ska utbilda sig men vi som redan vet skulle ju inte behöva åka dit.. Egentligen..

Men nu ska jag njuta av att de är snart tvåsiffriga dagar kvar till DAGEN!



PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0