2 days läft!

Om två dagar kommer min maaaan, alltså torsdag hihi Längtar, har inte sett han sen i början av januari, gaash.


De är ca 30 min tills jag ska vandra till bussen.. Hmm varför kliver man upp så tidigt på morgonen? Man får ju ändå sitta och vänta sen att klockan ska gå, så man kan gå ner till bussen. Hmm. Men iallafall så har jag lite att göra innan också, förbereda min vattenflaska, vattnet är fortfarande odrickbart i Östersund, plocka ihop lite böcker som jag kommer ha användning för idag. Har som sagt mitt skåp hemma, alltså jag har alla mina böcker hemma, så jag tar med mig de böcker vi har lektion i, och tar hem de sen efter dagen, för då kan man inte klaga på att man glömde boken hemma om man har något prov i de. OCH man kan inte heller klaga på att man har glömt boken hemma. hihih. Så i mitt skåp på skolan har jag bara en UF pärm, för den pallar jag inte dra hem hela tiden, dels för att vi inte använder den. 


Meen nu ska jag göra mig klart!


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0