God morgon

Börjar verkligen lessna på min blogg-layout. usch. 

I morgon kommer min älsk! Längtar! Hihi,, helgen kommer bestå av, lite umgänge med folk hoppas jag, sen blir det en sväng till Bydalen och vidare med middag hos syster, mys!


Låg och kika på World Trade Center filmen igår, usch alltså jag förstår inte hur folk kan vara så villiga att hjälpa folk som verkligen har råkat illa ut. Ska fortsätta se den ikväll eftersom den är hela två timmar lång. Väldigt spännande film! Sen började jag kika på TV, ihop om att somna, men nej.. Kikade på ett väldigt bra program, The middle tror jag de hette, sen så vart de Scrubs, DÅ kunde jag iallafall falla in i drömmarna lite. Precis innan jag somna så ringer Mathias, typiskt. Men efter ett tag så låg jag och kika på ett ytterligare Scrubs program, hade dessutom satt TVn på Sleep, på 30 min, men de räckte ju inte, satte på 30 min igen, och tillslut så somnade jag. Tror jag var tröttare än vad jag trodde igår.. Men men nu är jag vaken och det är 30 innan bussen går, så skall göra mig klar lite nu. 


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0