Grattis farmor!

Tänkte säga grattis till min farmor som fyller år! Antar att du fyller 27 iår igen.. <3

Tror aldrig jag har sovit så skönt i min säng som jag har gjort sen jag flyttade den. Från enkel till dubbel, dock sover jag bara på ena halva. Men liksom jag somnar direkt jag släcker lampan/stänger av datorn. Har aldrig hänt förut brukar alltid ligga vaken några timmar innan jag somnar. De går mycket lättare att somna om man har en tv eller musik på, så slipper de vara så tyst. Har somnat redan vid tio nu efter möbleringen vilket är annars mycket sällsynt. Gorr vad jag gillar denna sänG!


Nu är det inte länge kvar tills min man kommer! hihi. Ska ner på stan en sväng och kika efter balklänning när han kommer, kikade lite på internet igår och hittade mycket snyggt, men är rädd att de blir för korta eftersom jag är ganska lång.. Men de är billigare på Internet så kommer nog beställa där.. Jaja. 

45 min innan bussen går, blir klar tidigare och tidigare på morgonen, segt. Men ändå ganska skönt att bara sitta vid datorn och ta de lugnt innan man pallrar sig iväg till skolan. 

PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0