HEJ

Har inte skrivit på ett tag, men de är allt plugg som har varit i vägen. Men de slutar inte här, utan plugget fortsätter även denna vecka. Hade prov i dag, sen har jag prov på torsdag. 

Fy fasiken vad kallt de var ute! Men de är blåseten som gör de så kallt, för om de inte blåste så skulle de vara rätt okej väder. 

Igår var de alla Hjärtans dag, lite överskattat från min sida. Köpte några rosor till mami, men nå speciellare än de var de inte. Tror många har dåligt samvete denna dag, att de inte har någon att bry sig lite extra mycket om. Men alla har väl någon familjemedlem att skänka en tanke på. Dssutom så gjorde min farbror min dag igår. Fick ett mms av honom i går morse, och på bilden så var de min lilla nya kusin! Savannah som kom till världen den 13 februari på kvällen. Hur söt som helst. Fick glädjetårar när jag såg de. Även att jag hade tjuvkikat på Facebook innan... Ett stort Grattis till Er! 

Börjar bli segare och segare och tröttare och tröttare. Huvudvärken har satt sig på huvve, Galet länge sen jag hade huvudvärk sist. Usch.

Men nu ska jag lägga mig och kika på lite film/tv en stund innan de blir mat.


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0