Hihih

Då var disken diskad och sängen nybäddad. Lite drygt att ha en dubbelsäng då man måste bädda dubbelt upp. Två täcken, de som jag hatar att sätta på sänglakan på, så klumpigt och tjorvigt. Usch. Och alla dessa kuddar som jag har i min säng, har fem stora, skulle kunna ha flera, sen har jag sju stycken mindre. Älskar kuddar!
Nu ligger/sitter jag här i min säng, skulle plugga, har inte öppnat böckerna ännu, men hamnade inne på fejjan först, sen kikade igenom alla bloggar och nu var jag bara tvungen att dela med mig av mina tankar en skvätt. 

I morgon MÅSTE jag städa det som är kvar, iallafall skrivbordet, usch hur det ser ut. Men de ska jag göra i morgon, alltså morgondagens problem, nu är det plugga som gäller. CiiAaaOo!



PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0