Ja,

Jobbade som sagt igår, och stannade hos pappa efter jobbet så sparade jag lite bensin också. Men när jag kom dig så var pappa inte hemma (de visste jag redan men iallafall) Så var ensam hemma. Hade med mig lite fika som jag gjorde iordning och satte mig framför tven. 4 dosor, 1 fundering. Hur f'n får man på tven? Boxen på - Check. Ljudet på - Check. Skärmen på- Check. Men varken ljud eller bild kommer fram. Men radion fick jag på.. Efter mycket pillande så får jag igång både ljudet och bilden. Men så klart ska jag fortsätta pilla och bilden försvinner, och får inte på den. Oväntat. Efter en 10 minuter så får jag fram bilden. MEN jag kan inte byta kanal. Bytte batterier i dosorna. Men nej. Carola börja sjunga på TVn så fick ju lite panik. Man kan ju inte titta på Carola en fredagkväll heller, rena skräcken. Men iallafall så kunde jag inte byta kanal och vägrade att kika på Carola, så då var de bara att stänga av tven och lägga sig i sängen och kika på film på en minidvd. Mys. Men man ska ju hålla sig vaken också, vilket jag inte gjorde. Skickade sms i sömnen gjorde jag också. Hur ofta skriver man "sovande tjej" till ngn i sömnen? 
Men iallafall så var min dröm inte helt fel. Drömde att jag spelade Bingolotto och jag vann! Första gången jag kika så var de 150 kr, men när jag kikade närmare så var de 1 500, ännu bättre tänkte jag. Men då kikade jag igen, och då var de 15 000, alltså 15 tusen! Shiiit! och där stannade siffran. Låg och täntke på vad jag skulle göra med pengarna. Men strax efter så vaknade jag upp och trodde fortfarande att drömmen var sann, men så var de ju inte.. Hatar att drömma. 


Minnen är nog de finaste man har



PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0