Promenad

Vart så rastlös så jag visste inte vad jag skulle göra så jag gick ut på en promenad för att rensa tankarna lite. Skönt att komma ut lite, igår var de dunderväder och jag var ute i precis en kvart med katterna. Solen sken så att de värmde lite i ansiktet och de kanske var 15 plus. Men idag så var de några minus grader och molnen är framme och de snöar lite, varför gick jag inte ut igår istället?!
De känns lite mobbat när man går själv, ingen kompis, ingen hund. Liksom då kan ju många fråga sig vad man gör ute och går när man inte har någon hund med sig, så jag låtsades att jag hade en hund med mig.. 

De vart hela 5 kilometrar idag, skööönt!



PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0