Söndag

Som sagt har jag inte bloggas sen i torsdags, men har faktiskt en till anledning varför jag inte gjorde de. För att min dator hade fått virus så den funkade inte förrens i morse, men nu är den frisk! Måste nog skaffa mig en extern hårddisk så att inte alla mina saker försvinner om de skulle ske igen. 

Har haft en underbar helg med min man, lite shopping, filmmys, bio och några timmar på Bydalsfjället blev det också. Hur underbart som helst!


På bild: Mathias Foto: Jag Redigering: Jag


Har ett prov i morgon som jag har spenderat dagen med att plugga till, tror de kommer gå bra, eller jag hoppas att de kommer gå bra!



PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0