Sova

Idag när jag kom hem så la jag mig ganska snabbt i sängen för att kika på tv en sväng, pillade hem lite appar på mobilen. Men sen råkade jag blinka ett slag, sen minns jag inge mera. 
Nästa sekund kändes de som (fast de var säkert en kvart om inte mer) så hör jag en kamerablixt och då vaknar jag till. Mamma stod vi sänggavlen och tog kort på mig.. Kul mamma som tar kort på mig när jag sover. Men iallafall, de första jag säger när jag vaknar är. "Vad händer, vad händer, vad är det som har hänt" och  bara tittar runt i rummet och på mamma som jag aldrig sett de förr. sen sa jag: "Jag vet inte vad som hände" Sen när mamma sa att jag hade sovit så visste jag nog inte vad jag gjorde. För de kändes som om jag inte sov. Kändes som om jag vakande upp ur en dröm och jag fortfarande levde i drömmen. Knas. Läskigt.. 



PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0