Balklänningar

Idag åkte jag till stan med mamma för att kika på lite balklänningar. Gick runt hela staden innan vi hittade till butiken, när vi kom in dit fanns de HUR MYCKET klänningar som helst, hela väggarna var fyllda med snygga och färgglada klänningar. Då var de bara att starta att kika igenom alla efter modell och färg. Hittade många helt okeja klänningar, men när vi kom till slutet av högen så hittade jag min favorit klänning. Men hon som jobbade där tyckte jag skulle välja fler klänningar för att jämföra färger och modeller osv. Så jag gjorde de fick totalt med 5 skitsnygga klänningar in till provrummet. Provade först min favoritklänning och den fastnade jag för direkt. Sen tyckte hon att  de klänningar jag hade tagit fram passade inte mig, inte rätt färg eller så var de fel modell så de inte passade min figur eller så var de helt enkelt för korta. Så då fick hon springa runt i butiken och ta fram lite olika klänningar till mig, provade ca 7-8 stycken tror jag och totalt tog de 1½ timme. Men som sagt så hade jag redan min favorit innan jag ens hade provat den. Dock fanns de hur många fina klänningar som helt som  jag skulle vilja ta med mig hem men nej. 
Priset på denna klänning var ca 3 000. Vilket jag tckte var väldigt dyrt för en klänning så den fick inte följa med mig denna gång hem, men ska fundera en vecka innan jag bestämmer mig. Ska kika runt på nätet och innan för att se om de finns någon billigare men samma modell.


Så här såg den ut, sen var de lite mönster bak på ryggen också.
En öppen rygg med snörning. 
Är den värd 3laxar för engångsanvändning? Klart man kan sälja den sen men iallafall. 




PUSS

Kommentarer
Postat av: bimsan

WOW va snygg!!

2011-01-22 @ 17:08:49
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0