Dagens tips!

Länge sen jag körde en dagens tips, men nu kommer det äntligen en!
Dagens tips blir... Newlook.com
En klädbutik som jag upptäckte när jag var på Malta, en butik som har allt man vill ha. 
Priserna ska man inte ens tala om, om man hittar något på rean så är det inte ens frågan om man ska ha den eller inte om man tänker på plånboken, alltså det är billigt! Tror jag har skrivit någon gång att jag handlade för 400 och fick med mig hem fem tröjor, shiit. Kläderna har väldigt bra kvalitet också. Blev min favorit affär när jag var där nere och det är det fortfarande. Originalpriserna är det inte så mycket större skillnad på men det är lite billigare än Sverige. Men nu när euron ligger så långt så blir det ännu billigare! WOOOW! Klickade in på den sidan idag, föresten HÄR hittar ni dit, hittade hur mycket som helst som jag ville ha! Massas stickat, jag tycker butikerna här i Sverige är stickat dyrt, så man kanske ska passa på att shoppaloppa lite stickat nu när man väl har hittat riktigt bra priser? De finns även en hel del snygga killkläder också, skjorter, fräna tshirtar osv. LOVE IT!
Skor, skor skor, man kan inte ha för många skor, här hittar man allt från helt vanliga skor, till helt ovanliga skor. Ballerina, klackar, stövlar, sandaler mm, och det riktiga braiga är att det är skitbraa priser! Hittade ett par vinterstövlar som vad fodrade som kostar 150 spänn! Dock var de på rea men iallafall. 
Måste också säga det att denna affär finns INTE, tyvärr, i Sverige, men hoppas på att den kommer hit inom en snar framtid!


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0