Dagens tips...

Men snälla testa de inte..

Fick lite inspiration från Aftonbladet hur man kunde göra fina lockar i håret, genom att tvinna de sen sätta upp håret med hårnålar tills håret har torkat...
Så tänkte testa de igår, duschade igår kväll, torkade håret tills de blev nästan torrt, precis som de stod på aftonbladet, tvinnade håret och korvade upp de till en liten boll och satte fast de med hårnålar. Eftersom jag strax skulle sova så lät jag de sitta i över natten. Låg med fuktigt hår med några bollar på huvudet, inte de bästa.. Men iallafall så trodde jag att de skulle bli jätte fina lockar eller iallafall lite stripiga slingor som jag vill ha de. Men icke. Tog ut bollarna, och VIPS så hade jag ett afro på huvudet... FIISK! skulle åka till jobbet om en halvtimme, hinner inte duscha de, hinner inte platta de.. Hmm Seriöst kan ju inte komma till jobbet med denna frilla heller.. Blev ju inte alls som jag hade tänkt mig.. Kunde inte sätta upp de för då stod alla hårstråna åt alla håll. kunde knappt ha diadem för då korvade sig håret åt fel håll. Allt gick fel. Men en fläta var min sista utväg.. Flätade en fläta genom hela håret, Visst de blev okej, men kunde inte dölja afrot med den.. Fick till och med frågor hur jag hade fått sånt frissigt hår.. Hmm misslyckande.. Så testa inte detta... Eller jo om ni vill ha ett afro så visst!
Mitt hår ser fortfarande likadant ut.. Efter 10 timmar.. 


PUSS

Kommentarer
Postat av: bina

sämre :D:D:D hahaha<3

2011-01-30 @ 21:58:44
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0