DÄR

Precis då jag publicerade de så kom jag på de! duktigt!

Men iallafall så från och med denna vecka kommer jag gå skolan 5 dagar i veckan, förra terminen så gick jag bara 3 dagar i veckan för det var praktik 2 av de. Men eftersom jag var på Malta och utförde min praktik så var jag ledig varje torsdag och fredag terminen ut, väldigt skönt, men skulle hellre uppskattat de nu sista terminen istället för näst sista. För nu har man tappat fokus att plugga då man gick 3 dagar i veckan och hade knappt några läxor alls. Men nu kommer det 3 eller 4 nya kurser samtidigt ska man ha kvar några gamla så det blir att plugga på den lilla fritiden man har resten av skolan. Dock bara ett halvår men iallafall. Kommer kännas så konstigt. En sovmorgon kommer jag ha, i ettan och tvåan hade vi två sovmorgnar, och nu bara en.. Illa. Då måste jag alltså upp innan sex 4 dagar av dessa 5 jag går i skolan, segt. Men det är bara att ligga i och ta dagarna som de kommer. 


PUSS

Kommentarer
Postat av: bina

Min väckarklocka ringer klockan sex 5 av 5 skoldagar i veckan, min. ;););) går upp halv sju VARJE DAG!!! kool jag är <3<3<3

2011-01-17 @ 21:31:04

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0