Fredag

Det är fredag och jag är leeeeeeeeeedig! Yeey! Fast bara från skolan, inte jobbet. Men börjar inte förrän klockan tre så det är några timmar kvar tills jag ska bege mig. 

Vaknade 0820 idag, kika på mobilen hade fått sms från min man, alltid lika trevligt! Men efter de så kunde jag inte somna om... Klockan nio satte jag på datorn, kika facebook ett tag. Sen när det inte fanns något annat att göra tänkte jag kika på film, kikade igenom filmerna och tänkte "Neeej, pallar verkligen inte slösa tid på en film som jag redan sett hundramiljonerfemtiotvå gånger" så då blev de ingen film. Klickade igång lite musik och började klickade igång ett sukoku spel på mobilen. Efter ett spel så somnade jag, Hmm normalt. Som tur så hade jag ställt klockan igår på strax innan elva ifall jag skulle sova länge idag, och vaknade några minuter innan de ringde.

Nu ska jag börja fixa mig och fundera på vad ja ska käka till lunch innan jag åker. 


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0