FREeeedag!

Idag alla barn är de fredaaaag! hihih!

Nej okej jag ska vara seriös. 
Igår var det en dryg dag, hade Naturkunskap i nästan tre timmar, ett ämne som jag hatar för att vara enkel med orden, läraren gick igenom vad vi skulle göra på lektionerna denna termin, skulle kunna skjuta mig själv för att slippa de lektionerna. men nej. Hmm ska nog överleva de 50 timmar vi har. Sen var de prov som sagt, väldigt enkelt prov för att vara ett webbdesigns prov, hade inte plugga så mycket egentligen men mer än vanligt. Gick väldigt bra hoppas jag.. Sen hade vi handel-Personlig försäljning. Låter som om man ska marknadsföra sig själv och sälja bort sig själv och sin själ. Men så var de tydligen inte.. Utan de handlade om hur man ska behandla kunder. MEN de roliga är att vi får lägga upp den kursen hur som helst?! Vi får bestämma när vi ska göra vad, när vi ska ha prov, vilka kapitel vi ska ha prov i, vi får välja själv när vi är lediga och allt! bara om vi gör klart kursen till studenten. Så de blir hårdkörning de första veckorna sen så blir de slappare så man kanske kan vara ledig halva torsdagarna istället. SKÖNt. 


Nu ska jag fixa håret lite sen dra ner till bussen! Kanske blir någon bio med mami sen ikväll, hoppas!

Glömde tillägga att jag börjar 08.15 och slutar 09.45, nödigt... 

PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0