GÄSTBLOGG

Tju bre! Tänkte göra premiär som första gästbloggare i Sandras blogg!! Fedt cool jag är. Sandra ligger och sover som en snorunge (en söt snorunge) och snackar lite goja med mig, i like it! Jag ligger och lyssnar på Aloe Blacc (random dude, spotifya honom) och ska snart tvinga mig att sova. Senare idag ska jag och Sandra ha en asbra dag med massa skoj, bland annat ska vi dela på en kebabtallrik på kebabbaren, det är tradition, och så ska vi på bio, också tradition!!! Filma ska vi också göra, och det håller på att bli en tradition det med, fan va kung. Nä, jag kommer inte på något kul att skriva men kika gärna in på min blogggggggggggg tjo heys!! Ha det gr1 och inte gr8! 

/sa-sa-sa-bina-bina-bina-bina



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0