Hår

Vill göra något åt mitt hår, något nytt. men vad?
Ny färg? Blondare eller mörkare? 
Eller om man ska köra mörkare nu till i maj sen bli blond perfekt till balen och studenten? 
Vill klippa av mig de för att slippa lägga ner så mycket tid på de varje dag, vill sätta i löshår för att jag tycker det är för kort. Törs inte gå till någon frisör för alla frisörer vill tunna ut mitt hår för de tycker att de är för tjockt, men jag tycker det är för tunt. Alla klipper av mer än en deci för de tycker att det är slitet, visst det är slitet men 1 deci är till att överdriva. Vill ha en ny hårfärg, men palla lägga ut flera hundra för att färga sig hos frisören, som nu kan misslyckas och färgen är permanent. Vill inte lägga ut pengar på permanent färg som ändå åker ut efter några duschar. 

Har nog för många funderingar..


PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0